torsdag 4. juni 2009

konfirmasjon og masse mer

Shit, nå var det lenge siden sist. Men sånn går det når alle tentamene, leksene, konfirmasjonen og det fine været gjør at jeg velger å nedprioritere bloggingen. Heldigvis er vi ferdige med alle tentamene nå, og jeg tror det eneste av prøver som er igjen, er fransk muntlig. Det tror jeg egentlig ikke blir så ille, for jeg liker fransk. C'est tres amusant. Un peu, i hvert fall.

Hadde konfirmasjon for nesten to uker siden. Tror jeg tok sånn ca 200 mennesker jeg ikke aner hvem er, i hånda og takket for gratulasjoner, etter seremonien i kirka. Etterhvert ble det til at jeg sa takk før de i det hele tatt fikk sagt gratulerer til meg, i tillegg til at jeg var på nippet til å få krampe i munnvikene. Men noe må jeg da ofre for en dag som eller bare handler om meg. Heldigvis var været strålende og dagen ble alt i alt veldig fin. Ble også veldig fonøyd med gavene som besto av penger, speilreflekskamera og Paristur. Så nå blir det ekstra mye fransk på meg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar