onsdag 7. januar 2009

godt nyttår!

Litt på etterskudd, men bedre seint enn aldri. Håper dere hadde en flott nyttårsaften. Det hadde i alle fall jeg :)
Jeg vurderte å skrive noe veldig poetisk om å legge det forrige året bak seg og begynne på nytt, men nei. Jeg har ikke planer om å endre på noe drastisk akkurat nå bare fordi vi sier 2009 i stede for 2008. Jeg heller ikke nyttårsforsetter, for jeg får alltid dårlig samvittighet når jeg ikke klarer å holde dem. Ja, jeg også hørt det er viktig å ha mål, men jeg har andre saker å holde på med og trives med det.

Mandag var det skole, noe jeg gjerne kunne vært foruten. Heldigvis hadde vi en pausedag på torsdag, som vi tilbrakte på isen. Jeg er egentlig ganske så grei på skøyter, men klarte selvfølgelig å falle rett opp i en vanndam (var veldig mye vann på isen). Utrolig nok ble jeg ikke så fryktelig blaut.

Amanda og meg på isen :)


2 kommentarer:

  1. Jeg har forresten noen kjempefine bilder av deg fra den dagen da vi var på tur på Hamresanden. Jeg har masse å legge over, men jeg får jo aldri gjort sånne ting:(

    SvarSlett
  2. åja, du får ta et tak snart da :) hvis ikke kan jeg jo gjøre det for deg ;)

    SvarSlett