torsdag 19. februar 2009

en konsert og et avrevent ledd

I går hadde jeg konsert på piano. Jeg grudde meg som verst, men det gikk faktisk mye bedre enn forventet. Et par par hakk her og der, og egentlig en veldig bommert i forhold til notene, men det skjulte jeg ved å late som om det var akkurat sånn det skulle være. Så nå er jeg rimelig lettet. Jeg hadde nemlig ikke spilt konsert siden for 2 år siden, og da var jeg jo ikke helt på det nivået jeg er på nå. Så hadde jeg dummet meg ut, hadde nok ikke pianolæreren min klart å overtale meg til å spille offentlig en gang til. Men hun sa jeg var en av de beste, så nå er det ikke like mye å grue seg til neste gang.


Stakkar hunden min, Cornelius, fikk rivd av negla og det ytterste leddet på den ene poten sin. Etter en tur i en hullete trapp ned til garasjen, merket vi at han blødde fra poten. Vi fant ut at han manglet en klo, og ringte straks til dyrelegen. De sa vi bare måtte komme opp med en gang. Han fikk lett narkose, masse smertestillende og meter med bandasje. Så nå trasker han rundt på tre bein, og er rimelig slapp. Stakkars gutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar