torsdag 26. februar 2009

London recalling


I vinterferien, nærmere eksakt på søndag, skal jeg til London. Jippi! For tredje gang. Var der vinteren for to år siden og i sommer. Det er bare meg og søsteren min som skal dra, for vi skal besøke fetteren, tanta og mannen som bor i Wimbledon. Jippi! Jeg gleder meg kjempemye. Skal visstnok være et veldig fint hus i en veldig fin gate. De bor der fordi mannen jobber som lærer på en musikkskole, men dessverre skal de flytte hjem igjen til påske fordi musikkskolen gikk konk på grunn av finanskrisa. tror jeg det var. Det var jo veldig dumt da, for egentlig skulle de vært der i fem år eller noe, og hadde de gjort det kunne vi jo besøkt de enda flere ganger. Men er jo veldig, veldig fornøyd med at jeg får besøkt de en gang nå, så skal ikke klage :)

Shopping blir det nok litt av. Har spart både penger og plass i bagasjen. Det kommer vel til å gå mye i tøy, og.. tøy. Og kanskje litt ...tøy. Og veske! Det kjøper jeg alltid, men skal prøve å ikke gjøre det denne gangen, for nå har jeg altfor mange. Haha, vi får se hvordan dette går.

Kommer hjem på fredag, så det kommer nok et referat etterhvert :)
Ha en fin vinterferie, for dere som ikke har hatt det allerede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar