søndag 8. februar 2009

min helg

Fredag overnatta jeg hos Lisa. Det var ganske lenge siden vi hadde funnet på noe ordentlig, så det var kjempekoselig å ha en liten jentekveld med bare oss to. Først farga vi håret til Lisa. Det skulle egentlig bli blondt, men så var det farge i stede for bleiking, og i og med at ho har ganske mørkt hår, ble ikke resultet så voldsomt. Vi så film; "John Tucker must die", samtidig som vi spiste hver vår liter med phishfood av BJ. Filmen var gøy, men slutten var vi ikke helt fornøyd med. Vi fortsatte med et gjensyn med "Mean Girls" når vi allerede var i litt chickflick modus. Den slår aldri feil!
Lørdag startet med café latte hos Lisa, før jeg dro hjem og ble der omtrent hele dagen. Jeg var litt alene hjemme på kvelden og det var utrolig deilig. Jeg sto i dusjen i nesten en halv time hvor jeg tente telys, spilte coldplay på ipoden, og brukte alle de såpene og scrubene jeg ellers aldri får brukt. Jeg så film, drakk te, og spiste minioreos. Det høres kanskje ensomt ut, men nei. Det var bare utrolig, utrolig deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar