mandag 9. mars 2009

pictures from london

Så var enda en ferie over. Jeg må grine litt tror jeg. Det var ikke særlig frivillig at vi pakket oss ut av luksushuset, bort fra shoppingmekka og sandwich og satt oss i flyet for å dra fra en 15 graders, solfylt, engelsk hovedstad til kalde, gråe Norge med masse snø.
Å, jeg savner allerede å våkne opp til friske bær fra Saintsbury, ristet sandwichbrød og penger i lommeboka. Jeg savner den bråkete, fulle t-banen med "mind yor stpes between the train and the platform", butikkene, ofte fulle av billige saker fordi punden er så lav. Egentlig savner jeg bare alt. Jeg skulle virkelig ønske familien min skulle bo der lenger og jeg angrer på at vi ikke benyttet sjansen til å dra en gang til, før de drar hjem.
Jeg skal så sykt flytte eller i det minste studere i London. Jeg elsker virkelig den byen.

Klikk for større bilde


Gata & Kjøkkenet


Starbucks & Ben and Jerry's


China Town & Undergrunnen


Undergrunnen & Overgrunnen


Da vi kom opp trappa fra undergrunnen oppdaget vi at London Fashion Weekend holdt på, så vi måtte selvsagt kjøpe billetter og ta en tur innom. Det var mange utstillinger med tøy og slikt, og også Toni & Guy (frisør, og stylingprodukter) hadde en "stasjon" hvor man kunne bli klipt av noen av londons beste frisører. Det var kjempebillig så jeg benyttet meg av sjansen. Det ble ikke så veldig anderledes egentlig i og med at jeg ikke ville ha det sp veldig mye kortere og han forsatt ville ha lugg på meg. Men jeg er kjempefornøyd :)
Er forresten veldig klar over at jeg ikke er direkte heldig på det andre bildet, men jeg synes det var ganske fint ellers.




Sherlock Holmes museum







Sherlock Holmes museum & Westminster Abbey, som vi også var inni.


Nationale History Museum. Tante, fetter, Vilde, meg

1 kommentar:

  1. takk :)
    Kult, bare si hvilken størrelse du vil ha ^^

    SvarSlett