onsdag 4. mars 2009

jeg vil flytte hit

tante, meg og fetter foran huset

Jeg sitter nå på en barkrakk i et veldig fancy kjøkken i et veldig fancy hus i Wimbledon ikke langt fra Wimbledon tennisbane. Vi har vært her i fire dager og jeg stortrives. Har allerede rukket å besøke Westminster Abbey, Sherlock Holmes museum, Starbucks hver eneste dag, Oxford Street, China Town, blitt lommekjent på undergrunnen og brukt opp pengene mine på Topshop, Warehouse, Primark, Office og utallige mange andre butikker. Dere tenker kanskje at det er veldig mye vi ikke har sett, men det er feil. I og med at vi har vært her to og tre ganger før har vi sett mye av det "vanligste" som Madame Tussauds, musikaler, British museum, Science museum, London Dungeon osv.
Været her er forresten kjempeflott. Søndag og mandag var det genservær, mens i går regnet det litt. I dag var det litt kjøligere, men vindstille og klar himmel. Jeg tipper dere som sitter hjemme med masse snø er litt misunnelige. Haha :)
Men nå kan jeg ikke bruke opp min dyrebare tid her i London på å blogge. Jeg skal nemlig se nye episoder av Poirot og spise toast og te. Mer engelsk enn det, blir det ikke!

1 kommentar: