tirsdag 23. desember 2008

dagen før dagen

Oi, nå var det lenge siden. Det har vært så utrolig mye som har skjedd, og bloggingen har måttet vike. Siden sist har jeg rukket å bli frisk, hatt fotballturnering på skolen, spilt i kirka, slutta på skolen, vært i bursdag, på festmiddag og blitt ferdig med julegaver i siste liten. I dag har jeg ryddet iherdig på rommet. Dratt ut av skuffer og skap, spredd vesker utover rommet, tørket masse støv og pyntet litt med røde ting. Jeg har i tillegg lekt litt julenisse med Caroline, for jeg hadde selvfølgelig noen gaver igjen som måtte leveres. For et par timer siden så jeg på Grevinnen og Hovmesteren, et must på lille julaften :)
Jeg vil benytte sjansen med å gratulere kjære Lisamor med dagen (23. desember for nå er det teknisk sett 24.) Nydeligheten selv er blitt 15 år!

Beklager for at dette ble svært kort, klokken er nesten halv ett og jeg skulle egentlig forsøke å ikke legge meg for seint, for imorgen er det tidlig opp til Snikker Andersen (ja, faktisk) og alle de andre filmene.

GODGODGOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar