tirsdag 2. desember 2008

prøver og julestemning

Hodet mitt går i surr, bare sånn til en opplysning. Alt er bare et sammensurium av prøver og tentamener, og jeg blir mer og mer stressa. My name is 5 delt på 6 og han sankker about Johan Sebastian Bach som får aids et je ne comprends pas. Sånn føler jeg ned nå. Virkelig. Det ble ikke noe bedre da vi i dag fikk vite at vi skulla ha enda en prøve til før jul. Har de tenkt å drepe oss allerede i niende?
Heldigvis har jeg desember å støtte meg på! Det er så herlig å koble av med tv'en, se på Jul i Blåfjell og spise pepperkaker og mandariner av tallerkenen med snømann på. Jeg elsker julen. Jeg er helt klart et julemenneske som forguder alt som har med den å gjøre. Pynting hører selvsagt med og stjernene og lysestakene i vinduene gjør meg virkelig i godt humør.
I år har jeg tre kalendere, to sjokolade og en gavekalender. I går fikk jeg en hello kitty såpe og i dag fikk jeg noen kjempesøte papirtørklær med nisser på. Takk for at desember endelig kom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar