søndag 19. oktober 2008

english evening




Siden vi hadde fri på fredag, benyttet jeg, Caroline og Mari oss av sjansen til å ta en englishevening på torsdagskvelden. Vi hadde egentlig lagt store planer om sandwich og konfekt, men pga dårlig tid til planlegging ble det ikke så storslagent som planlagt. Men det kan vi gjøre neste gang (:
Men vi fikk da gjort det viktigste; snakke engelsk og drikke te! Først ble snakkingen litt anstrengt. Jeg syn.. nei.. I think! Men etterhvert gikk det helt automatisk.
Vi så i tillegg på Agatha Christies Hercule Poirot. Det er genialt! Helt fantastisk engelsk krim fra 20-tallet. Poirot er jo fabelaktig med den lille barten og den superglupe hjernen. Jeg har sett utrolig mange episoder, og jeg digger det bare mer og mer for hver episode.
Jeg anbefaler alle å se det!
Caroline på sin side hadde et meget svakt øyeblikk, da hun trodde Poirot var en te. Og det hadde hun visst trodd både lenge og vel, mens meg og Mari hadde fortalt om hvor herlig og koselig det var, og om hvor genial Poirot var. Velvel, alle har vel sine blonde øyeblikk.
Men ihvertfall, det var en kjempekoselig kveld, som absolutt må gjentas.

2 kommentarer:

  1. Du hadde ikke tenkt å nevne mitt blonde øyeblikk? :P HAHA
    Vi glemte forresten å ta bilder..!

    SvarSlett