søndag 12. oktober 2008

fritt vilt ||


På fredag (10.10.08) var jeg på kino og så Fritt Vilt med Silje. Den var underholdene, men jeg synes eneren er mye bedre. Den ekle stemningen på høyfjellshotellet inni huttiheita var borte, og det er noe av det jeg likte best i den første. I stede var det på et sykehus, og jeg synes den var litt forutsigbar i tillegg. Så jeg synes ikke den var så veldig skummel. Men nå er jo blitt litt herda ovenfor skrekkfilmer da, har jo sett veldig mange opp gjennom tidene.
Ellers litt mange "skvette over noe som ikke var skummelt alikavel" -scener, også var han rimelig seigliva han morderen, kan du si. Endelig død. Ånei. Nå da! Ikke nå heller nei.
Men joda, bra var den, litt skuffende i forhold til eneren, men hva kan man vente seg i en oppfølger?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar