tirsdag 14. oktober 2008

prøøøve

Nå har jeg utsatt leksene i snart en time. "Bare fem minutt til. To minutt bare." Og så videre. Men nå har jeg altså bestemt meg for å ikke gjøre dem. Jeg trenger streng tatt ikke gjøre dem i dag, så jeg venter til i morra når jeg har litt bedre tid. Må øve til matteprøven vi skal i morra da. Crap. Blir så lei av alt lekse- og prøvemaset. Vi hadde prøve i dag også faktisk, i fransk. Den var egentlig ikke så vanskelig, men prøve er aldri morro.
Nå skal jeg snart på Track. Det er en kristen ungdomsgruppe, møtes hver tirsdag og annehver lørdag. Spiller bass i bander der faktsik. Føler ikke akkurat at jeg så fryktelig god, men gøy er det. Kommer hjem i nitida, og da blir det intens mattepugging!
wish me luck!

3 kommentarer:

  1. Du er så flink, så det går braa ;D
    Men, goos luck anyways ;)
    <3

    SvarSlett
  2. det er nok fordi jeg pugger til sent på kveld hver eneste gang vi har prøver, noe jeg er rimelig lei av ;P
    men, takker (: <3

    SvarSlett