lørdag 11. oktober 2008

velkommen

Nå har jeg altså slått meg på blogge-bølgen. Jeg har lenge holdt meg unna, rett og slett i frykt for at bloggen vil bli dårlig. Men man må da prøve først.
Jeg heter da Helle, er 14 år og kommer fra Kristiansand. Skulle jeg skrivd om alt som interesserer meg, ville det blitt ekstremt langt, så i korte trekk hva jeg liker; musikk (både høre og spille), dans, være med venner, klær, reise, lese, se film, og selvfølgelig en hel del mer.
Jeg kommer til å skrive om hobbyer, synspunkter og annet tull som faller meg inn. Mine dager går mye bort til lekser og aktiviteter, så jeg kan ikke love nye innlegg hver dag. Men jeg skal prøve så godt jeg kan å holde dere oppdaterte.
Jeg vil bare påpeke en ting. Jeg ser ikke på meg selv som hellig, hvis noen undret seg over bloggadresse-valget mitt. Men navnet mitt, Helle, betyr nemlig hellig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar