søndag 26. oktober 2008

saturday night fever


t-skjorte fra pa:nuu, cardigan fra jc, bukse fra cheap monday.

I går var det lørdag. Den tilbrakte jeg for det meste hjemme foran pc'en, men jeg hadde da noen turer utenfor husets fire vegger. Jeg har lenge hatt lyst på ny vinterjakke, og pappa sa jeg kunne få kjøpe meg en. Han kjørte meg til senteret og der jeg kjøpte en kåpe fra cubus, 10 minutt før det stengte. Den kostet egentlig 699,- men det var 25 % på alle ytterjakker, så da ble det bare 525,- noe som egentlig er veldig rimelig for en sånn jakke. Jeg innviet den i stormen, og den var veldig varm og god. Har ikke noe bilde av den nå, men det kommer sikkert senere.
Senere på kvelden dro jeg på usb på salem, på Lund. Ungdom Sammen for Byen, et kristent møte, som var veldig vellykket, med god stemning :) Vi var litt nervøse for om vi kom til å komme oss hjem, for vi hadde hørt rykter om at varoddbrua ble vurdert stengt pga stormen, men det gikk heldigvis bra. Vinden tok godt tak i bilen vel og merke, men vi kom uskaded ut av det ;)
Hjemme igjen, så meg og pappa film. The Baby's Room, en spansk skrekkfilm. Anbefales!

I dag er det søndag. Fram til nå har jeg bare sittet på dataen og sløva, men snart skal jeg på høstmarked med kopset.. Jippi, eller ikke. Det pleier egentlig å være julemarked, og det liker jeg faktisk ganske godt, for det får liksom opp julestemninga, men nå har de jo byttet til HØSTmarked. Jaja, blir sikkert litt koselig det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar