søndag 16. november 2008

b-day and sex and the city

Kjole og skinntights fra Gina Tricot

Mari, Caroline og meg dro til sørlandssenteret for å kjøpe gave til Martine. Det tok ikke så veldig lang tid før vi fant noen passende saker til den kommende fjortenåringen. Vi kjøpte en stripete topp fra cubus, diverse Nivea produkter, pieces-boxere og sjokoladeansiktsmaske. På Gina Tricot fant jeg (antagelig) en del av juletøyet mitt og en kjole/topp fra cubus som jeg gjerne kunne hatt i skapet mitt. Cubus har fått mye kulere tøy nå for tiden, det er bra.


Etter senteret skulle jeg egentlig til byen med Lisa, som vi hadde planlagt for en stund siden, men da det tok litt tid før vi kunne komme oss hjem og da jeg plutselig fant ut at bursdagen begynte en time tidligere enn beregnet, så jeg fikk ikke tid. Lisa, jeg beklager virkelig, vi får gjøre det neste helg eller noe :) Heldigvis hadde Lisa Stephanie å gå meg, så hun ble ikke gående i byen på egenhånd.

I seks tiden dro jeg til Martine for å feire hennes bursdag, en måned for tidlig. Men det var veldig koselig. Vi spiste utrolig gode sjokolademuffinser og spilte apebuzz. Og laget mitt vant :D Kanskje litt pga Amanda som har spilt det en del ganger før. Men meg, Mari og Sille var moralsk støtte, og det er jo nesten like viktig. ..Later vi som. Vi spilte maraton, med 40 runder. Jeg ble litt lei på slutten.
Og mer skjermtitting skulle det bli. Caroline og meg skulle nemlig sove der, og Martine indroduserte oss for alle sesongene av Sex and The City. Jeg hadde sett den første sesongen så vi begynte på sesong 2, og rakk i løpet av døgnet å se 13 episoder. Nå mangler vi bare 5 for å ha sett hele sesongen. Vi sovnet timelig seint for det ble en del en episode til, vi rekker en til, bare en til. Sex and The City er kanskje ikke den mest karismefylte serien, med en hau av one-night-stands og nye kjærester i hver episode, men gud så morro det er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar