fredag 14. november 2008

senter, senter, senter

Etter skoletid dro jeg med pappa på senteret. Vi kjøpte diverse gaver til fettere og søster, før vi gikk for å spise en liten lunsj på mc'donalds. Chicken Premiere anbefales på det sterkeste. Jeg tok en liten titt innom noen klesbutikker, blant annet vero moda, hvor jeg fant salg på de utrolig behagelige boxerne fra pieces. I tillegg var det salg på pierre robert strømpebukser, så jeg slo til på det også.
En halvtime etter jeg kom hjem fra sørlandssenteret, dro jeg videre med Trine og Karoline til byen. Selve byen var jo stengt, så vi var på det nye senteret Sandens, og på Slottet. Kjøpte en svart lue og et smykke. Skulle ønske brillene kom i vanlig størrelse også :)
Klokken syv gikk vi til Peppes for å spise pizza og oreokake (de har det der faktisk, men ikke like god som hjemmelagd) med en del korpsfolk. Det var hyggelig, men nå er jeg altfor mett.

I morgen skal jeg til byen eller senteret, blant annet for å kjøpe gave til Martine, som jeg skal i bursdag til senere på dagen. Hvem jeg skal dra med er heller usikkert grunnet kluss i avtaler, men det finner vi vel ut av.


lue og smykke fra h&m, boxere fra pieces, strømpebukse fra pierre robert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar