lørdag 1. november 2008

Halloween

Det kom skuffende få på døra egentlig. Ikke det at vi hadde så utrolig mye godteri å dele ut, faktisk bare noen gamle hello kitty kjeks, men det er litt morro å se små unger i "skumle" kostymer. Det kom en utkledd i julenissekostyme, noe jeg egentlig ikke synes så veldig mye om. Nisser er forbeholdt jula! Men originalt var det jo.
Jeg for min del skulle "feire" de døde, for å si det sånn, med filmaften. Mari, Penianh og meg dro på butikken for å kjøpe diverse ting, og der hadde jeg et lite uhell. Jeg hadde rimelig mange i ting i hendene, og jeg merket at jeg en av de to colaflaskene jeg holdt glapp litt. Plutselig fòr flaska i gulvet og sprang. Det var cola utover hele gulvet og litt til. Heldigvis var det ikke så mange i butikken, og butikkdama sa det ikke gjorde noe.
Hjemme igjen, kom Morten også og vi så Sweeny Todd. Meg og Mari hadde i lang tid planlagt å se den på Halloween fordi den har litt sånn ekkel stemning. Men den vare egentlig litt rar. For det første er det jo en musikal, og det høres litt teit ut når de synger så mye. Og for det andre var det en litt teit historie uten noen ordentlig slutt. Men for all del, gøy var det for det om :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar