søndag 23. november 2008

where the wild roses grow

Hva har skjedd siden sist? Vel, onsdag dro jeg med pappa og Vilde på senteret for å kjøpe juletøy. Noen små endringer fra bildet lenger nede på siden, men antrekket ligner i bunn og grunn ganske mye. Så nå gleder jeg meg til å sprade rundt med nytt tøy på julaften. Å, hvor jeg gleder meg til juletider. Det er jo egentlig ikke så lenge til. Om en uke kan vi tenne det første adventslys og dagen etter åpnes den første luka i kalenderen. Og plutselig, er det lillejulaften med juletrepynting, og vips, så er det julaften.
Men altså, torsdag var det norsktentamen. Har aldri sitte så lenge på en tentamen før. 15 minutt før vi måtte levere manglet jeg en hel side i innføringen, jeg fikk panikk, noe som resulterte i at jeg ti minutt etter jeg hadde levert fant ut at jeg hadde glemt å skrive tittel på historien. Jeg tenkte at det var litt krise, for norsklæreren vår har sagt at den er svært så viktig, men da jeg fortalte det til ham dagen etter sa han ikke så mye til det. Trass i at jeg satt lenger enn normalt, følte jeg ikke fortellingen ble så bra. Fantasien var på bunn, men jeg håper språket var såpass at den ikke ble så kjedelig.
I går, det vil si lørdag, dro jeg må senteret med Lisamor. Vi var der i fire timer, og det eneste jeg kjøpte var en smoothie som de brukte år og dag på å få laget. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe noe, men plutselig hørte vi klokken er seks og senteret stenger, og da ble det ikke mye tid til det. Penger spart er penger tjent, er det ikke det de sier :)
Seinere dro jeg på Track, hvor vi så Ben-Hur fra 1959. Beklager, men det var ikke akkurat den mest spennende filmen jeg har sett. 3 timer hvor det egentlig skjedde en del, men som føltes som om det ikke skjedde en dritt. Effektene var heller ikke de aller beste. Jeg holdt ut i 1 time og tre kvarter. På vei hjem ble vi stoppet av ei dame på bussholdeplassen som lurte på om vi visste når bussen gikk. Det endte med at meg, Peninah og Caroline ble stående og snakke med henne i omtrent 25 minutt før bussen hennes kom. Utrolig koselig jente, eller dame da. Hun fikk nummeret til Caroline og sa hun skulle ringe oss så vi kunne komme å spille brettspill. Hadde vært kjempegøy hvis hun gjorde det, men det spørs vel.
Nå sitter jeg og venter på at episode 2 av One Tree Hill skal bli ferdig nedlastet fra Lisa. Det tar sin tid, og jeg er utolmodig. Jeg er hekta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar