mandag 10. november 2008

the day after tomorrow

Jeg hadde akkurat lagt meg, i et forsøk på å legge meg litt tidlig, da det det begynte å buldre på taket. Først tenkte jeg det sikkert bare var regnet som det ble litt mye av, men det ble jo bare mer og mer intenst. Jeg ble faktisk litt nervøs for om taket kom til å kollapse. Jeg sto opp og gikk ut på verandaen for å se hva som foregikk. Og det hagla isklumper så store som klinkekuler! Det var snålt skal jeg si deg. Jeg gikk til og med ut, og det var en smule vondt. Det neste blir vel isblokker som i "The day after tomorrow". Oi oi, nå går verden under.

Skoledagen var ikke spesielt usedvanlig, men jeg må si jeg er litt fornøyd med spensten min. Vi hadde spensttest i gymmen, hvor vi skulle hoppe og merke av med kritt på veggen. Jeg hoppet 54 cm over min egen høyde, og det var visst best i klassen. Kanskje jeg skal vurdere et yrke innen hopping ..eller kanskje ikke.

Nå sitter jeg og spiser havregrøt mens jeg ser på Ylvis møter veggen. Jeg kan ikke noe for det, jeg synes det er festlig med folk som på klumsete vis blir dyttet ut i bassenget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar